MANDAG 31. OKTOBER 2011



Hausten har verkeleg komt til Nærøya, og Sagatun har fått prøve seg vegglaus i fleire stormar allereie. Det står der like støtt som det alltid har gjort, og ein og annan våt katt og heimlaus fugl har teke tilflukt der med jamne mellomrom. Vi finn nokre spor etter dei her og der, og synes eigentleg det berre er triveleg at nokren andre enn oss finn det for godt å ta huset i bruk, medan vi framleis må vente litt til...

Christer endeleg heime igjen frå sjø! Stakaren får ikkje lange pausa før han set i gong.

Klar for å lage drenering rundt tilbygget. Eg har lært at det slett ikkje er så vanskeleg!
(og så hjelp det på med godt utstyr:))

Forskaling av grunnmur - og sola er kome på besøk.

Omrisset av nybygget. Nesten 50 kvm.

Eg og Olli beundrar verket hass far - og oss sjøl.

Endelig kjem sementbilen! No skal det verte grunnmur!

Eg fekk ansvaret for å løfte på armeringsjernet etterkvart som sementen kom sigande. Litt feber, litt influensa og streptokokkar i utvikling - inga hindring. (Eg fekk løyve til å avtre ganske kjapt;)) 

Pappa og Christer står på. Godt med god hjelp:)

Morgensola kjika over fjellet.

God hjelp frå Steffen som er dreven i gamet.

Grunnmuren er tørr! Då er det berre å sete i gong og mure!

Og no går det kjapt:) Eg måtte kapitulere og halde senga heile helga, og fekk ikkje sett på verket før i dag.
Det vert så bra, og eg gler meg til å sjå korleis det vert vidare.
Vi treng litt finever framover for å kunne fortsette å mure,
men allereie no kan eg få litt meir følelsen av korleis huset vårt kjem til å verte. Det er utruleg spennande!

To kjekke arbeidskara. Svigerfar og Olli fjernar siste spor av sement før dagen er over. Olli er så flink, han spring ærend, spikrar, vaskar og ryddar, og er alltid lett å be om hjelp. Han storkosar seg på tomta og i huset - det er så kjekt å sjå!

1 kommentar:

  1. Det ser ut som det kommer til å bli skikkelig fint! Kjekt å følge med koss det går:)

    SvarSlett